Ljudfiler - Mental träning

Du hittar tips och instruktioner längst ner på sidan.

 

Mental träning
Slappna av
12:51
 
Mental träning
Gå djupare
12:57
 
Mental träning
Visualisera dina mål
12:26
 
Mental träning
Bygg en starkare självkänsla
11:50
 

Instruktioner

Lyssna på ljudfilen en gång per dag, gärna mer. Lyssna i en miljö där du kan ha det bekvämt och vara ostörd. Det spelar ingen roll om du sitter eller ligger ner när du lyssnar.

Här är ett förslag på träningsupplägg:

Dag 1-10 Slappna av
Dag 11-20 Gå djupare
Dag 21-30 Självkänsla
Dag 31- Eget val

I mitt förslag är målbildsträningen inte med men om du har ett mål du jobbar mot kan du krydda den andra träningen med målbildsträning 1-3 gånger per vecka.

Våga testa dig fram.

Min erfarenhet är att vad du tränar inte är lika viktigt som att du tränar. 

Det är den regelbundna träningen som ger resultat.

Själv tränar jag mentalt nästan varje dag. Jag tränar oftast bara avslappning. För mig passar en sådan träning bra. Det ger mig både återhämtning, lugn och styrka.

Om du har frågor är du välkommen att kontakta mig.

Lycka till!

/ Daniel